Od Aska Si Bolestan Akordi

Od Aska Si Bolestan Akordi



5/6/2013  · Od aška si bolestan lijek ti je potreban, do?i, u?i a ovaj dragog Rabba ?ulistan. Mudri Lukman ovdje je Abu Hajat ovdje je, Kao Hidr živjet ?e jednu kap ko popije. Šah Edhem je car bio i kap aška popio, našao je Muršida i carstvo ostavio. Ne zara?uj haram mal ostavi?eš i halal, da si bogat ko’ Karun smrt ?e do?i osta mal.


9/9/2018  · Od aška si bolestan – Ilahija hadži Selim Sami Jašara r.a. Ilahija koju je napisao Šejh hadži Selim Sami ef. Jašar k.s.


iz Vu?itrna, Kosovo. Godine 1951.


Hadži šejh Selim Sami Jašar preselio je na ahiret. Ukopan je u gradskom muslimanskom groblju u Vu?itrnu. Iza sebe ostavio veliki broj knjiga i pisanih djela iz poezije. Od aška …


Od aška si bolestan . Od aška si bolestan . Lijek ti je potreban. Do?i, u?i u ovaj. Dragog Rabba ?ulistan . Mudri Lukman ovdje je. Ebu Hajat ovdje je. K’o Hidr dugo živjet ?e. Jednu kap ko popije . Šah Edhem je car bio. I kap aška popio. Našao je muršida. I.


G Gis G da li ti je nekad svega preko glave c Gis c bolestan od snova bolestan od jave c B dodje li ti nekad da skocis sa mosta B Gis f da li je i tebi nekad svega dosta Gis f G da li je i tebi nekad svega dosta Ref: c B sunce brze zadji ne sijaj mi vise Gis f crni oblak nadji da mi sipa kise f Gis f dok svi ljudi cekaju sreca da im dodje, Od tebe bolestan , bezuspesno lecen, Ne, suze moje ne postoje. Malo sam zbunjen i zatecen, To mi se samo oci znoje. Ref: D Ne, nisam A Ni suzu pustio D A moje srce na dlanu je, G D Samo sam tiho izustio: G A Ljubav ovde vise ne stanuje… (sve ovo 2x) Seo sam u cosak i nisam plakao, Nista iz ociju nisam istakao Sem jedne suze koju sam ti …


Od aska si bolestan . 2013/05/13,16:06. Od aška si bolestan lijek ti je potreban dodji, udji u ovaj dragog Rabba djulistan. Mudri Lukman ovdje je Ebu Hajat ovdje je, kao Hidr živjet ce jednu kap ko popije. Šah Edhem je car bio i kap aška popio muršida je našao i carstvo ostavio.


Akordi pesme Bez milosti, Izvo?a?:Željko Vasi?. … a nikad nisam nasao Am F Am Prevarim ljude da sam te preboleo Am F G ali sebe nikad nisam uspeo G E Am bolestan od tebe ja sam neizlecivo Ref. 2x Am Dm Bez milosti jos lome me noci ove lude Am i za prevare tvoje meni sude Dm E samo da dobro si ti Am a meni kako bude Am F Am Otvorim nebo …


Ti si mi u krvi – Zdravko Colic – Cover : akordionline: 08/08/2020 – 13:01 : Dunavom jos sibaju vetrovi – Yu grupa – Cover: akordionline: 06/18/2020 – 22:23 : Halid Beslic 2020 – Andjela – Akordi za gitaru: akordionline: 04/02/2020 – 19:31 : Boris Rezak i Halid Beslic – Od ponoci do ponoci – Tekst i Akordi za gitaru: akordionline, 5/13/2013  · 2013/05/13,16:01. U dergjahu mog srca, u dergjahu mog srca. jedna r’je?-imam kuca: La ilahe illallah! Što je više govorim, što je više govorim, za njom više ožednim, la ilahe illallah! Vali mora zelenog, vali mora zelenog. kriju školjku srca mog, la ilahe illallah! Nikom ne dam horove, nikom ne dam horove.


Osmi mart – pismeni sastav Pismeni sastav iz srpskog jezika za osnovnu školu na temu: Osmi mart U ovom ?lanku možete prona?i sastav koji govori o prazniku Dana žena, odnosno 8. martu. Sastava je napisan iz ugla u?enika, a svakako je da ga mogu koristiti i …

Advertiser